The Hustler
The story follows Fast Eddie Felsen (Paul Newman) and his adventures in the world of professional pool. Fast Eddie is a young hopeful on his way to challenging Minnesota Fats (Jackie Gleason) for his world title. When he starts getting feelings for a woman he gets into a dilemma.