Titanic: 20 Years Later With James Cameron
James Cameron looks back at the critical choices he made when creating the blockbuster film, Titanic, and with a team of experts, puts those ideas to the test against a wealth of new Titanic research — underwater footage, computer-generated simulations, and scholarly discovery — continuing to unravel the many mysteries of this iconic and tragic event.