Treasure Island
In this Disney adaptation of Robert Louis Stevenson's classic novel, young Jim Hawkins finds a map to the coveted treasure of the notorious pirate Captain Flint. Jim enlists Dr. Livesey and Squire Trelawney to prepare for the voyage. Along the way, the likes of infamous pirate Long John Silver and other nefarious swashbucklers join the crew, and they set sail on the Caribbean Sea aboard the Hispaniola.