A Gentle Noble's Vacation Recommendation
Lizel, a brilliant young chancellor of a powerful nation in a fantasy realm, suddenly finds himself transported to another world—mid-conversation, no less. Unfazed, he decides to treat it like a vacation and become an adventurer! Teaming up with Gil, a lone wolf top-ranker, Lizel uses his wit, charm, and intellect to navigate this new world. So begin the whimsical adventures of a noble off duty!
A Vacation Recommendation
In the blink of an eye, a famous young chancellor named Lizel finds himself transported to another world.
An Adventurer's Debut
Lizel embarks on his first mission with Gil and ends up meeting a wide variety of people.
Gil surprises fellow adventurers by partnering with Liz. They meet Judge, who offers them a job as his guards on the journey to Marcade.
Judge cooks an extravagant meal on the road, while Lizel and Gil take turns keeping watch.