Clean Slate
Harry, an old-school car wash owner in Alabama, has a lot of soul-searching to do when the child he once called son returns after 17 years as a proud trans woman named Desiree.
Desiree. And Whatnot.
Harry, an old-school car wash owner, is thrilled when his estranged child finally returns home to Mobile, Ala., after 23 years; Harry has a lot of soul searching to do when the child he thought was a son returns as trans woman, Desiree.
Spark Joy
In an effort to make her childhood home more livable, Desiree throws a yard sale to get rid of Harry's unnecessary clutter; Louis keeps Harry busy with a game-day feast and the two end up bonding over more than just football.
When Opal is suspended, Desiree decides to take the gang to a theme park for a surprise; Mack must be a father to help Opal as Harry and Desiree work through their complex parent-child dynamics.
Desiree's decision to attend church is met with mixed reactions from family and friends; the closed-minded pastor makes Desiree feel unwelcome; Mack and Opal launch a Sunday car wash for heathens.
A father-daughter driving lesson takes a turn when Harry has a health emergency, leaving them to grapple with what his aging means for both of them; Mack attends a Dungeons and Dragons night at Miguel's and is caught cheating by Harry.
Ella and the rest of the neighborhood navigate an Election Day from hell; Harry and Miguel battle amid the chaos at the polls; Desiree and Mack keep an eye on the car wash and each other.