The Pants Tent
Larry goes to the movies with one of Cheryl's friends and his pants have an unusual bulge in them, making him look like he's having an erection.
Ted & Mary
Larry and Cheryl's bowling date with Ted Danson and Mary Steenburgen ends with Larry's shoes missing. Meanwhile, Larry retrieves his shoes from the schmuck who pinched them, but gets into a fight with the shoe salesman who ordered him a new pair.
After Larry fails to pick up a golf ball, it sets off a series of weird events which leads to a visit to a porn party.
Larry goes shopping to buy a bracelet for Cheryl and gets sidetracked with Richard Lewis and a blind man.
Hoping to win agreement to bury an unsightly telephone wire, Larry and Cheryl befriend their bizarre neighbors.