Daredevil
Blinded as a young boy but imbued with extraordinary senses, Matt Murdock fights against injustice by day as a lawyer, and by night as the Super Hero "Daredevil" in modern day Hell's Kitchen, New York City.
Into the Ring
Murdock's vigilante crime fighting and his new law practice find equally dangerous challenges in a murder case tied to a corporate crime syndicate.
Cut Man
Murdock makes a near fatal error while trying to save a kidnapped boy, and finds an unlikely ally when he needs saving himself.
Murdock and Foggy take on a mysterious wealthy client, but Murdock is convinced that there's more to the case than just the facts.
Two vicious Russian brothers working for Fisk strike back against Daredevil; Fisk moves to further consolidate his power in the criminal underworld.
Fisk moves forward with plans that threaten to rip Hell's Kitchen apart; Murdock and Foggy take on a case helping tenants victimized by a slumlord.
Daredevil finds himself trapped in the fallout of Fisk's plan to take control of Hell's Kitchen; Ben Urich digs closer to the truth.