Jessica Jones
New York City private investigator Jessica Jones is beginning to put her life back together after killing her twisted tormentor, Kilgrave. Now known throughout the city as a super-powered killer, a new case makes Jessica reluctantly confront who she really is while digging deeper into the traumas of her past to explore the reasons why.
A.K.A. Ladies Night
Jessica's hired to find a missing NYU student, but the case turns out to be more complicated than a simple missing woman.
A.K.A. Crush Syndrome
Jessica is determined to prove Hope's innocence, although it means she must track down a terrifying figure from her own past.
Jessica believes she's found a weapon she can use against Kilgrave, though it won't be easy to get or to use.
Jessica tries to figure out who's spying on her for Kilgrave, just as a new case demands her attention; Trish's radio show brings unexpected consequences.
Trish's new friend Simpson gets involved in the hunt for Kilgrave, despite Jessica's objections; Jessica remembers a turning point in her life.
Luke hires Jessica for a case, forcing her to face the real reason she ended their relationship.