Faraway Downs
An English aristocrat who inherits a sprawling ranch reluctantly pacts with a stockman to protect her new property from a takeover plot.
Chapter One: The Land
In 1939, English aristocrat Sarah Ashley crosses the world to confront her husband and sell a million-acre cattle ranch in the Australian Outback.
Leading 1000 head of cattle across outback terrain, Sarah and Drover are faced with how far Fletcher will go for revenge.
Caught between the comfort of family and the pull of his heritage, Nullah must make a hard choice.