Fleabag
A hilarious and poignant window into the mind of a dry-witted, angry, grief-riddled woman, trying to make sense of the world. Fleabag is thrown roughly up against the walls of contemporary London, with all its frenetic energy, late nights and in this very modern mix of fatalism and hedonism, sustaining a merry-go-round of broken dreamers.
Angry, pervy, outrageous and hilarious Fleabag arrives with a bang, as she spins through the city grasping at anyone and anything that might keep her head above water.
Haunted by memories of her dead best friend, dumped by her emotionally fragile boyfriend, and now desperately trying to sell her stolen goods, Fleabag attempts to rekindle romantic fires to distract her from the mayhem of her life.
Fleabag helps her inappropriate brother-in-law buy a present for Claire, who is organising her own surprise birthday party. On the hunt for a date, Fleabag reconnects with a toothy friend.
Fleabag and her sister Claire reluctantly visit a female-only, silent retreat, courtesy of their father. Their enforced silence is interrupted by an unusual neighbouring weekend workshop, explosive secrets coming to light, and a surprising connection with an old acquaintance.
On the anniversary of her mother’s death, Fleabag and Claire return to their family home for the annual memorial lunch. Although this time there is an interloper… Things get heated between Fleabag and her Godmother who muscles her way into the occasion and reveals plans for her Sex-hibition.
Fleabag takes a date to her Godmother’s Sex-hibition to discover a few shocks are in store for her there, including a declaration of love, a familiar piece of work, and an entire wall of surprises. But where is Claire? The season finale forces Fleabag to face up to her actions, and to finally reveal what happened to her beloved friend, Boo.