Gibiate
Sensui and the others decide to set out for a new location and encounter a type of Gibier they have never faced before.
Sensui, Kenroku, Yukinojyo, and Adam manage to escape after being attacked by a huge horde of Gibier.
A lone woman appears when Kathleen is in danger; Sensui's past is finally revealed, along with his history with his Master and the origin of his dual wielding style.