A character drama based on the 2001 Elmore Leonard short story "Fire in the Hole." Leonard's tale centers around U.S. Marshal Raylan Givens of Kentucky, a quiet but strong-willed official of the law. The tale covers his high-stakes job, as well as his strained relationships with his ex-wife and father.
Fire in the Hole
Gunslinging Deputy Raylan Givens confronts his old friend in Harlan, Ky., his hometown, where he has been reassigned.
Riverbrook
Raylan hunts an escaped prisoner who is determined to reunite with his ex-wife…and his stashed fortune. Written by Graham Yost, Directed by Michael Dinner.
Raylan's search for a missing informant puts him into contact with two ex-cons looking to enhance their violent reputations.
Raylan competes against the mob to capture a fugitive dentist and his girlfriend heading to Mexican border.
Raylan must resist a sexy widow as he looks for a dead man's missing art on a horse farm; Raylan's ex-wife turns to him for help.