Menudo: Forever Young
A deep dive into the rise and fall of the boy band Menudo, including allegations against its manager Edgardo Diaz.
Small Change
In 1977, business-minded manager Edgardo Díaz, took a gamble when he formed the "forever young" boy band Menudo, regularly replacing its members when they aged out of the desired demographic.
The Menudo empire begins to show cracks amid claims of mistreatment and allegations of sexual abuse; as officials seem to turn a blind eye to the complaints of some parents, the next generation of band members is introduced.