Mickey Mouse Funhouse
Mickey Mouse Funhouse is a fantastical place where Funny, a magical playhouse, talks and interacts with Mickey, Minnie and their pals.
Mickey the Brave!
Mickey, Minnie and their friends are playing Knights and Dragons when they start wondering if dragons are good or bad, and Funny takes them to the Kingdom of Majestica to find out.
Homesick/ Goldfish Goofy!
Mickey, Minnie, and their friends want to take Funny on a picnic, but Funny isn't feeling well. Funny takes the gang to Underwater Ocean World, transforming them into mer-people.
Funny turns into a rocket ship to take everyone to space! When Donald’s impatience causes him to lose his pool floaty, Funny takes the crew to find the Lost & Found Treasure Chest.
When Funny needs a plumber, he tries to distract the gang with errands to avoid a visit from the funhouse doctor; Funny takes everyone to Big Fish Swamp to go fishing.
While cleaning up the Funhouse after a big, silly windstorm, Donald discovers an adorable baby gorilla; it's picture day, but Pluto and Teddy just can't stay still.
King Ludwig of Majestica needs Mickey, Minnie, and friends’ help with a grumpy troll! Daisy's promise to follow the rules is tested when she competes in The Sunny Gulch Games.