Murder in Glitterball City
Exploring the shifting landscape of a grisly murder, the toxic relationship of two ex-lovers, a vulnerable victim, and the unreliable accounts of flawed individuals on trial for their lives.
The body of James Carroll, a gifted hairdresser and drag performer, is discovered. Details are shared of Banis's and Mundt's relationship, revealing both men as complex suspects. Mundt's testimony against his former lover Banis is damning.
After Joey Banis is found guilty of the murder of James Carroll, the trial of Jeffrey Mundt begins. Joey Banis's video "confession" is scrutinized and allegedly staged by Mundt. The second trial concludes with a stunning outcome.