Quarry
Set in and around Memphis during the early 1970s, this thrilling series centers on Mac Conway, a stigmatized Marine who finds himself lured into a lucrative offer from The Broker, a shady criminal involved in a network of killing and corruption.
You Don't Miss Your Water
A Vietnam vet is tempted by the criminal lifestyle after returning to Memphis after the war.
While Mac looks to pay down a debt, Joni is queried by detectives following the death of a co-worker.