Ranking of Kings
Unable to hear, speak, or wield a sword, Prince Bojji doesn’t seem like a typical heir to the throne—and his kingdom agrees. But when he befriends a shadow named Kage, the two form a bond that can overcome any obstacle...even being king.
The Prince's New Clothes
Bojji is a deaf, powerless prince; people say he will never be king; Bojji makes his first friend, Kage, a literal shadow on the ground who somehow understands Bojji well.
A panelist from the Ranking of Kings Committee visits the kingdom to give Daida his ranking; while traveling, Bojji encounters an unusual hunter who teaches him about the mystery of life; an attempt is made on Bojji's life.
Bojji and Kage meet Desha, the king of the underworld, who is said to be able to make ordinary men into powerful kings; however, after testing Bojji's skill level, Desha refuses to train him; Apeas finds Daida and the mirror, and must choose a side.