Show by Rock!! Mashumairesh!!
When young Howan travels to the city to become famous, she meets talented musician, Mashima. Together they form Mashumairesh and hope to become the world’s best rock band. Now they must face off against male rock group, DOKONJOFINGER. Get ready to rock!
A band of high school delinquents called DOKONJOFINGER do community service, and Howan looks for a part-time job.
The girls have a hot pot party to celebrate Howan's job interview, but something's up with Ruhuyu and Delmin.
At the concert of the popular band, REIJINGSIGNAL, Howan is chosen from the audience to go to the backstage party.