Smiling Friends
Smiling Friends follows the employees of a small company dedicated to bringing happiness to a bizarre yet colorful world. The company consists of cynical Charlie and star employee Pim, each tasked with out-calls to cheer people up.
Desmond's Big Day Out
A small company dedicated to bringing happiness to the world receives a simple request to help a woman's unhappy son smile again, but the job turns out to be more complicated than it seems.
Mr. Frog
After beloved frog celebrity Mr. Frog gets into hot frog water, Pim and Charlie are tasked with helping the frog get things back on frog track. Meanwhile, Glep has a crazy side adventure that has the critics going wild.
When a truly pathetic shrimp calls the Smiling Friends hotline after being dumped by his true love, Shrimpina, Pim and Charlie have very different ideas about how to handle the situation. More importantly than that garbage, the audience finally votes on the cool new fifth Smiling Friend, Smormu.
Pim ventures into the forest across the road to fetch firewood for the office Halloween party.
Who is famous food tycoon Simon S. Salty? Why was he brutally murdered in his own restaurant? Who done did do that there murder? Huh?
Pim and Charlie are beckoned into the mysterious Enchanted Forest by a princess and encounter all sorts of insane toon characters along their journey.