Starstruck
NYE
A drunken New Year's Eve hook-up becomes far more complicated for Jessie when she discovers her one-night stand is actually a film star.
Three months after Jessie fled Tom's flat, a chance encounter clears the air; as they enjoy their long-awaited second date, Tom can't help but listen to outside warnings about their possible romance.
Kate and Jessie's murder mystery party is interrupted by the arrival of Tom, in need of help; Jessie struggles to juggle her multiple love interests.
Kate receives an invitation to Tom's premiere, and forces a reluctant Jessie to tag along; Tom and Jessie are interrupted by an unexpected visitor.
Reeling from their fight, both Tom and Jessie find themselves struggling at work; Jessie reconsiders whether London is really the place for her.
A farewell Christmas dinner for Jessie is interrupted by Tom, but any hopes of reconciliation are thrown off by an encounter with a weed brownie.