"The Incredible Hulk" follows Doctor Bruce Banner as he continues his unending struggle to control the Hulk while battling villains and eluding the unrelenting General Thunderbolt Ross.
The Return of the Beast, Pt. 1
Bruce Banner attempts to rid himself of the Hulk once again, but his experiment is shut down by Gen. Ross and Maj. Talbot.
Another superhero adventure with Bruce Banner and his alter-ego; Bruce enlists the help of Tony Stark, aka Iron Man, in the quest to cure himself of the Hulk.