Welcome to the Outcast's Restaurant!
When superstar adventurer Dennis gets booted from the world’s strongest party, he teams up with runaway Atelier to serve up his true passion—delicious cuisine. Visit Adventurer’s Restaurant and fill up your heart and stomach!
You Are Free
Dennis, cast out of a top-tier adventuring party, decides to follow his dreams and open his own restaurant.
A boy named Vivia comes to the restaurant; he's been cast out of his party, so he may deign to join a new one.
The restaurant is booming, but Dennis is worried about Atelier! Katie approaches Dennis with a request.
The Workstatt family butler arrives to retrieve Atelier; he tells Dennis and the others of her tragic past.