Welcome to the neighborhood
S1, E1: Roar can be loud, but he is actually quite shy. He loves playing with his toy robot Rozilla and he isn't particularly keen on meeting new people. What he doesn't know is that he will soon meet someone very special... maybe even his best friend for life! Or your best friend? Who knows, let yourself be surprised.