Alice Sara Ott & Francesco Tristano: Scandale
German Network ZDF called Scandale „classical music for the pop age“ - and that might just be the exact right way to describe the collaboration between Ott and Tristano. The recording radiates energy and joy - as do the two artists when they go on stage to perform together. This recording of a performance at the Heidelberger Frühling - a renowned festival for contemporary classical music - brin...