Norbert
Norbert is an incompetent spy in a gray, bureaucratic and sad nation. Its rulers dream of conquering their colorful neighbor; a small, cheerful country where everything works backwards, in totally absurd chaos, something that makes its inhabitants terribly happy. Despite his total uselessness, Norbert will become a key player in disrupting his own government’s plans. Norbert and his bizarre companions embark on fun and dangerous adventures in an attempt to save Colorlandia and, above all, in search of his own happiness.