Teodor Currentzis conducts Verdi: Messa da Requiem
Teodor Currentzis conducts Verdi: Messa da Requiem. Experience Verdi’s powerful and iconic Requiem in a performance at Milan’s Church of San Marco, the same place where it was premiered in 1868! The talented and audacious conductor Teodor Currentzis leads this exciting and historic concert. 19th-century maestro Hans von Bülow ironically described the Requiem as “an opera in ecclesiastical garb”...