Asuntos Internos
1979 - Clara Montesinos, out of the first batch of policewomen, arrives in Vallecas. Determined to clean up her neighborhood ravaged by heroin, she runs into Ana, a wealthy mother whose daughter is heavily into drugs, and Berta, her housekeeper, who took over the reins of her life and her family’s to escape her situation. The three women, pushed by their courage, unite to confront a dangerous reality. As they go head-to-head against crime, they realize that their enemies lurk around every corner, facing decisions that go against their principles and putting their lives at risk.