El Nudo
This is a story set in two different times: a present in which a police investigation will reveal the lies that have been built up around the two marriages; and a past in which we will discover what triggered this love story.
Daniel Becker, the son of a prestigious family that owns Universidad Europea Rafael Becker, has suffered a car accident and is on the verge of death.
Cristina appears dead in a ditch near the accident site; Sergio has to go through the difficult experience of recognizing his wife's body; Daniel continues at the hospital, fighting for his life.
Cristina is found dead in a ditch near the accident site. Everyone is shocked by the news, although the most affected person is her son Nico, who suffers an anxiety attack.
After confirming that Cristina was murdered, Godoy begins to interrogate the suspects. Sergio tells the inspector that Cristina and Daniel were in a relationship. For Godoy, this makes them the main suspects...
Apart from Miriam, the rest of the Beckers refuse to undergo DNA testing... At the same time, the Inspector decides to focus his investigations on the University.