El Rey
In 1948, Don Juan Carlos I moved to Madrid to study; an analysis of his relationship with his father, how he experienced the difficult situation with Franco, the death of his brother or his first loves and what marked his life and his character.
Juan Carlos Borbón and Sofía de Grecia's breakup is no bed of roses; Juan Carlos continues his relationship with Countess of Robillant.
After being named Franco's successor, Juan Carlos sees himself under threat; Alfonso and Carmen's wedding inspires the feeling that the General's environment is forcing him to change his mind about his successor.