Klara
Klara bravely ventures into the world of online dating. Meanwhile, Wojciech experiences a new fling, and Wronka dives headfirst into another affair.
Klara's maternal instincts kick in, causing a shift in the group's dynamics. This makes Ms. Ala, Wronka, Wojciech, and Aleks form a united front.
Wronka introduces her new boyfriend, Darek. Meanwhile, Klara, in a bid to earn some extra cash, takes her cat, Gerard, on a wild adventure to Berlin.
After ending her relationship with Aleks, Klara accompanies Wronka to the Masurian Lakes in search of self-discovery.
Gerard escapes from Klara's apartment. Aleks arrives at Klara's feeling exceptionally unwell. Wojciech joins them, crushed by a romantic failure.