Cocktail Basics: 25 Classic Cocktails
Dive into the world of cocktails and learn how to prepare 25 essential classic cocktails, mastering classic techniques and combinations.
Cocktail Basics 25 Classic Cocktails course: Presentation
Discover the basics of classic mixology and what you'll learn about the cocktails that every cocktail lover should master, step by step.
Learn how to prepare this refreshing Italian cocktail that combines bubbles and bitterness for a balanced, elegant and absolutely delicious result.
Perfect the preparation of the Bellini, a smooth and fruity cocktail that mixes peach and sparkling wine, perfect for special occasions.
Discover the secrets to making the perfect Kir Royal, combining crème de cassis with sparkling wine in a sophisticated and delicious blend.
Learn how to prepare the Horse Neck, a classic whiskey and ginger ale cocktail, decorated with a citrus spiral that highlights its unique freshness.