Creative Pizzas: Reinventing Classics
Creative Pizzas: Reinventing Classics course: Presentation
Starting from the basic concept of a pizza, create original masterpieces full of flavor together with Neapolitan chef Luigi Di Domenico.
Explore shapes and flavors: pizza is not just round or tomato and mozzarella. A thousand versions to reinvent this Italian classic and never get bored.
Discover the secret of pre-cooking, the best way to save dough and get incredible pizzas without the need of a professional oven.
The Panuozzo: a classic of Gragnano, near Naples. Bread and pizza merge into a unique and delicious dish. A way to make the most of pizza dough.
The Italian classic with a surprise inside. Learn to make a classic calzone pizza, packed with concentrated flavors in every bite.