Pure-bred
The Monteclaro family, aristocrats with a centuries-old estate, is shaken when their most valuable horse is found poisoned. As an investigation unfolds, a web of buried secrets and long-lasting conflict begins to unravel. With local tensions rising and the family’s legacy on the line, everyone has something to hide -- and even more to lose.