The Art of Homemade Bread
A special bread for Shabbat dinner, soft and sweet, with honey and poppy seeds that add a subtle nutty flavor and crunchy texture.
The ideal accompaniment to main dishes, with its unique knotted shape, perfect as a base for sandwiches or to enjoy on its own.
A nutritious and delicious whole wheat bread, made with whole wheat flour, wheat germ, nuts and dried fruits. Ideal for any meal.
A nutritious and delicious gluten-free bread, made with flax flour, almonds and seeds. Ideal for coeliacs, gluten sensitive or with food allergies.