Dragonfly
When a loved one dies, are they gone forever? As head of emergency services for Chicago Memorial Hospital, Dr. Joe Darrow (Kevin Costner) is a respected expert in trauma and triage. But his professional knowledge provides little comfort when tragedy claims the life of his wife. A doctor herself, Emily Darrow (Susanna Thompson) was on a medical mercy mission when she died in a bus accident on a remote mountain road in Venezuela. Joe starts believing his wife is trying to communicate with him.