A special day Charlotte Le Percin
S1, E6: In this episode, we will spend a special day with Charlotte Le Percin, cultural mediator at the Cernuschi Museum in Paris. She is the intermediary between the works and the visitors. Her audience ranges from kindergarteners to pensioners. With her, we will discover the life of a guide in a museum.