Montmartre Episode 1
S1, E1: Céleste, a cancan dancer in a cabaret in Montmartre, has only one obsession: to find her brother and sister, from whom she was separated when their father was killed before their eyes. At the same time, Arsène, a talented engineer, has to face an arranged marriage, while Rose, a young laundress, finds herself trapped by the man she loves.