Lune pâle Episode 1
S1, E101: Yoo Yi-hwa, a seemingly content bank employee, becomes involved in a dangerous embezzlement scheme after discovering a client's hidden fortune. Her quiet life takes a dark turn as she struggles with her newfound secrets.