Sous la peau Episode 2
S1, E2: He Rongyue confirms Liang Yi died of cyanide poisoning; Du Cheng briefs Chief Zhang, who orders them to find the five missing plastic surgery patients; Du Cheng asks secretary Liu Yun to match faces before and after surgery with medical records.