Montmartre Episode 4
S1, E4: Léon agrees that Céleste accompany him to Saint-Loup to investigate her father’s murder. Octave and Arsène, in search of funds for their electric motor project, organise a clandestine boxing match. Rose, who thought she knew Charles, discovers his true identity.