S1, E4: The story of Air Cocaine ends with an incredible twist. The two pilots escape and arrive in France, proclaiming their innocence. A trial follows, in which they are convicted in the first instance but acquitted on appeal. Meanwhile, Frank Colin, the mastermind, is sentenced and imprisoned until his release in July 2022.