S1, E3: Copenhagen detective Sarah Lund and her replacement-to-be Jan Meyer are on the trail of a principal murder suspect, but Jan's impulsiveness threatens to jeopardise the investigation. Meanwhile, important new clues turn up at the victim's school, while the campaign office of mayoral candidate Troels Hartmann is rocked by leaks of confidential information.