Love Song for Illusion Sajo Seung's Mysterious Death
S1, E5: Following the demise of Sajo-seung, Yeon-wol, wrongly labeled as the assailant, harbors suspicions that Sajo-yoong is the true mastermind behind Sajo-seung's death; Sajo-hyeon finds himself unable to shake off the thoughts of Yeon-wol.