Felipe Cabrera « Medusa » with Judith Sánchez Ruiz
"Medusa" Felipe Cabrera (double bass, composition) Leonardo Monatana (piano) Lukmil Perez (drums) Judith Sánchez Ruiz (choreography, dance) The music of "Medusa" was born in Havana, during a 110-day lock-down when Felipe Cabrera found himself alone in the country that saw him grow up. Pillar of the great Cuban jazz school, the double bassist based in Paris has decided to turn his accidental ret...