Anything for Her
Julien Auclert (Vincent Lindon) and his wife, Lisa (Diane Kruger), live a peaceful life in the French suburbs with their son, Oscar (Lancelot Roch). Their world is shattered when, one night, the police storm their house and arrest Lisa on suspicion of murder. Several years later, Julien learns that Lisa, who is diabetic and now serving a 20-year prison sentence, is refusing her insulin. Knowing that Lisa is on the verge of giving up, he hatches a risky plan to break her out of jail.