Renaud Capucon and David Fray play Bach
In the first concert with Renaud Capuçon, we have three masterpieces, which, although they adopt the three-movement structure dear to Vivaldi and present features that bring them closer to the Italian models, are distinguished by their contrapuntal richness, their writing density and the breadth of their developments. These qualities are particularly evident in the BWV 1042 in E major, with its...