Burton & Taylor
Elizabeth Taylor and Richard Burton were the original fabulous stars, and many were enthralled by their illicit romance, two tempestuous marriages, frequent break-ups and extravagant reunions. In 1976 Richard and Elizabeth divorced for the second time, but in 1983 they had a final reunion on the stage when they spent seven months touring with Noel Coward’s Private Lives. During the tour public speculation grew about the possibility of another reunion, but in private old frictions played out once again. This is the story of the first celebrity couple. Beyond alcohol, pills and the trappings of fame, was love the ultimate crutch that allowed them to escape the realities of their extraordinary lives? Funny, glamorous, tempestuous and dripping with diamonds – this is the last battle of the Burtons.