Day of Days On Thundercloud Reef
The story of one of the world's most spectacular waves, Cloudbreak, in Fiji, from it's ancient heritage to the swell that rocked the Volcom Fiji Pro.
Big wave surfers fly to Fiji but the world tour's surfing event is being staged at the exact same location at the exact same time.
The surfers show their prowess and ride the waves of their lives on Thundercloud Reef; the culmination of the swell leads to a life-threatening situation.