Growing Up Fisher
When Henry's parents separate, he's upset to learn that he is losing his job as his blind father's helper to a dog; Joyce uses her new freedom to start acting like a teen, while her teenage daughter takes on a maternal role.
Mel and Henry encourage each other to pursue women in their building; Joyce panics during her first post-separation date and crashes her daughter's date at a carnival.
Mel freaks out when he finds marijuana in Katie's bag -- only to discover that Joyce put it there; Henry worries that he will lose his sight.