Karsu's Turkije
Karsu shows us the most fun, delicious and original places to eat in Türkiye. That could be a small shack on the Bosphorus, the Istanbul market or a town festival with Karsu's family in her native region. So, if you do want something different instead of the regular all-you-can-eat buffet in your hotel, then this is the program for you. And, for those who like it, we will show you how all the delicacies are prepared and, of course, we will provide a simple recipe for it.